KPiQe-HF1Oq8AMv1Rrckf50stBA حسيني: لغو اردوها براي تيم مشکل‌ساز شد

حسيني: لغو اردوها براي تيم مشکل‌ساز شد

سيد جلال حسيني پس از پيروزي 2 بر يک ايران مقابل تايلند گفت: خدا را شکر بازي خوبي انجام داديم، مدت‌ها بود که کنار يکديگر قرار نگرفته بوديم. مطمئناً نياز به هماهنگي داريم و لغو اردوهايمان کمي برايمان مشکل درست کرد. تايلند بسيار فشرده دفاع مي‌کرد و ما کمي خسته بوديم مطمئناً با انجام اردوهاي بيشتر وضعيت بهتري پيدا مي‌کنيم.

وي در مورد اينکه برخلاف مهاجمان به خوبي توانست گل زني کند و آيا قبلاً هم گل زده بود، عنوان کرد: نه اين مسئله درست نيست البته من قبلاً هم گل زده بودم اما نمي‌دانم اين چندمين گلم بود.

حسيني در مورد اينکه مسعود شجاعي از واکنش هواداران ناراحت شده است،‌ خاطرنشان کرد: او حق دارد ناراحت شود مسعود از فني‌ترين و بهترين بازيکنان تيم ملي است اما با او بد رفتار شد.

وي همچنين در مورد شعار عليه رحمان احمدي خاطرنشان کرد: اميدوارم هواداران از ما حمايت کنند. ما به جز هواداران کسي را نداريم. مي‌بينيد دو اردوي تيم ملي کنسل شده و فقط هواداران را داريم.





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: پیروزی, دو بر یک , تیم ملی, در برابر تایلند, با گلهای , رضا قوچان نژاد , و سید جلال حسینی, لغو, اردوها, برای, تیم ملی, مشکل ساز, شد, ,

.:: آخرین مطالب ::.

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )